Scroll-Top pagina

Informatii retur

Daca ai probleme suna la 0744.357.664 sau scrie-ne la contact@stereomag.ro, in primele 15 zile de la primirea coletului.

Important:
Returul produselor este acceptat doar in conditiile de mai jos:
- Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii stereomag.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar.
- Stereomag.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat,
- Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie completat formularul de retur aflat mai jos, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data receptionarii lui.

Returul produselor se poate face prin curier (nu posta) , dar nu inainte de a completa formularul de retur si a primi acceptul din partea noastra.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate. Va rugam ca in momentul expedierii, coletul sa contina urmatoarele documente/date:
1. Copie dupa factura.
2. Certificatul de garantie al produsului in original (cel oferit de producator, nu de vanzator)
3. Numarul de retur (numarul comunicat pe mail in momentul completarii formularului de retur). Pentru coletele trimise cu Fan Courier va rugam sa completati pe scrisoarea de transport (AWB) numarul de retur

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
1. Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
2. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat
3. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc

De retinut:
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate). Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.


Formular cerere retur


(Contul IBAN trebuie sa contina 24 de caractere)
(Atentie! Contul IBAN nu reprezinta numarul cardului! )


(Numele si prenumele persoanei care detine contul)


(Se va rambursa doar contravaloarea produselor,
nu se va rambursa si costul transportului)



Sunt de acord cu Termenii si Conditiile returului.

Pasi de urmat

1. Asigurati-va ca produsul are ambalajul original, este in starea sa initiala si nu este deteriorat in niciun fel.

2. Completati Cererea de Retur din stanga cu informatiile comenzii dumneavoastra si informatiile contului bancar in care se va rambursa contravaloarea produselor.

3. Va rugam sa va asigurati inainte de trimiterea cerererii de urmatoarele:

- Ati completat corect informatiile de contact ( Numele si prenumele, Numarul de telefon )

- Ati introdus contul IBAN corect ( 24 de caractere )

ATENTIE! Contul IBAN reprezinta numarul contului! Nu reprezinta numarul cardului!

4. In cel mai scurt timp posibil un consultant StereoMAG va lua legatura cu dumneavoastra pentru confirmarea informatiilor.


Va multumim.